Ku­lut­ta­ja­pal­ve­lu

Jäikö jotain hampaankoloon vai palvelimmeko hyvin?

Jäikö jotain hampaankoloon vai palvelimmeko tyytyväistä asiakasta? Anna meille risut ja ruusut. Palautteesi antaa meille vihjeen entistä paremmasta palvelusta. Ja siihen pyrimme, sinun avullasi.

Herra Snellmanin kuluttajapalvelunumero 0290 067866 (ppm)

on avoinna maanantaista perjantaihin klo 9-12. Muina aikoina voit jättää viestin vastaajaan. Voit myös lähettää Herra Snellmanille palautetta täyttämällä palautelomakkeen. 

Mikäli haluat lähettää meille palautetta kirjallisesti, kirjoita meille osoitteeseen:

Oy Snellman Ab
Kuluttajapalvelu
PL 113
68601 PIETARSAARI

Kuoreen voit kirjoittaa "asiakaspalautus", jolloin me maksamme postituskulut. Olethan myös tutustunut usein kysyttyihin kysymyksiin?

Tällä lomakkeella voit lähettää palautteesi Herra Snellmanille. Vastaamme sinulle sähköpostitse, mikäli jätät meille sähköpostiosoitteesi. Voit myös liittää palautteeseesi kuvia LIITÄ KUVA-painikkeen kautta. Kuvan koko ei saa ylittää kahta (2) megatavua.

Tiedostokoon on oltava pienempi kuin 1.95 MB.
Sallitut tiedostotyypit: gif jpg png bmp avi mov.